Expiria

Passie voor Customer Experience

Sabine Vermuyten

Expiria, dat ben ik, een enthousiaste madam met een passie voor Customer Experience/marketing en reizen. Reizen is één van mijn favoriete gespreksonderwerpen en het uitstippelen van een volgende roadtrip met mijn gezin is voor mij pure ontspanning! 

De marketingmicrobe kreeg ik te pakken aan de unief, dankzij de boeiende en zeer geanimeerde lessen van een top-prof (dank u, PDP). Na een bijkomende marketingopleiding aan de Vlerick Business School stapte ik met veel goesting het bedrijfsleven in. Neem gerust een kijkje op mijn LinkedIn profiel voor meer info.     

Sinds 2007 ben ik docente bij Thomas More Kempen. Daar begeleid ik met veel plezier aanstormend marketingtalent, dat ik wegwijs mag maken in dit snel evoluerende vakgebied. Ik doceer enkele leuke cursussen zoals Customer Experience Management en Brand Management. Daarnaast neem ik ook meer en meer de rol van projectcoach op. 

De laatste jaren staat Customer Experience steeds vaker in de belangstelling. Terecht: je kan hier als bedrijf nooit teveel aandacht aan besteden. Ik geloof er dan ook rotsvast in dat élk bedrijf positieve effecten zal ondervinden van het verbeteren van zijn klantbeleving. Hiervoor moet je echt geen megaprojecten lanceren of al de bedrijfsprocessen op zijn kop zetten. Inzicht in hoe de klant zijn klantreis binnen jouw onderneming ervaart en daar mee aan de slag gaan, is al een belangrijke eerste stap.

Zo is het idee voor ‘Expiria’ gegroeid. Ik wil jou heel graag laten kennismaken met de boeiende wereld van Customer Experience, je inspireren en op weg zetten om een top klantbeleving te realiseren!